Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 06, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Łukasz Skalik nie jest już związany z Wirtualną Polską

Łukasz Skalik (fot. archiwum prywatne)

Łukasz Skalik, kierownik działu Wp.tv i multimedialnego wsparcia portalu, odszedł z firmy. Ta zaznacza, że decyzję o faktycznym odsunięciu go od pełnienia obowiązków kierownika podjął jeszcze w 2013 roku poprzedni zarząd Wirtualnej Polski.

– Zaraz po fuzji WP z o2, przy której intensywnie pracowałem, pojawiły się rozbieżności w kwestii dalszego rozwoju projektów multimedialnych. Po siedmiu latach współpracy uznałem pewien etap w portalu za zamknięty. To był dobry moment na odejście, które przebiegło w przyjaznej atmosferze – wyjaśnia Łukasz Skalik.
"Decyzję o faktycznym odsunięciu pana Łukasza Skalika od pełnienia obowiązków kierownika działu Wp.tv i multimedialnego wsparcia portalu podjął, jeszcze w 2013 roku, poprzedni zarząd Wirtualnej Polski. Pan Łukasz Skalik w szczególności nie brał jakiegokolwiek udziału w pracach przy fuzji o2 i WP, gdyż w okresie od grudnia 2013 do października 2014 przebywał na urlopie oraz zwolnieniu z obowiązków świadczenia pracy" - informuje Katarzyna Halicka, rzeczniczka prasowa Grupy Wirtualna Polska.
Skalik obecnie chce się skupić na produkcji internetowych formatów wideo oraz reklam in-stream. Przygotowuje się również do uruchomienia własnej sieci partnerskiej, reprezentującej twórców w serwisie YouTube.com. – Projekt będzie pełnił przede wszystkim funkcję inkubatora nowych serii wideo oraz promocji internetowych twórców bez zaplecza technicznego. Natomiast nie będzie agregatem kanałów walczącym o zasięgi mierzone wyłącznie subskrybentami – zapowiada.
Skalik podaje, że po rozwinięciu i osiągnięciu pewnego progu popularności dany kanał lub format będzie podłączany pod sieć dysponującą większym zasięgiem. – Rolą strategicznego partnera przedsięwzięcia zainteresowany jest jeden z wiodących graczy w tym segmencie rynku oraz podmiot rynku telewizyjnego – informuje tylko, nie zdradzając szczegółów.
Łukasz Skalik pracę w mediach zaczął w 2003 roku od Telewizji Polskiej, gdzie realizował program młodzieżowy ”Strefa rzutu”. W 2006 roku tworzył projekt Interia.tv, a w Wirtualnej Polsce – Wp.tv (2007) i ToSieWytnie.pl (2009). W Wirtualnej Polsce jako szef programowy platform wideo odpowiadał m.in. za zarządzanie multimedialnymi projektami IT oraz rozwój i ekspansję treści wideo.
W listopadowym ”Press” piszemy o tym, jak Wirtualna Polska po połączeniu z Grupą o2 zarabia na miksowaniu legalnego kontentu z pirackim wideo.

(KOZ, 06.11.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.