Emitując policyjny docu soap, Czwórka w grupie 16-49 wyprzedziła Dwójkę
Średnia widownia scripted docu „Policjantki i policjanci” w poszczególnych tygodniach od 29 września (tydzień 40.) do 30 października (tydzień 44., dane Nielsen Audience Measurement, TV 4)
Nowy serial scripted docu w TV 4 pt. „Policjantki i policjanci” w ostatnim tygodniu gromadził średnio ponad 800 tys. widzów. W grupie komercyjnej stacja w czasie jego emisji wyprzedziła TVP 2.
„Policjantki i policjanci” to nowość jesiennej ramówki Czwórki. Serial opowiada o pracy i życiu dwóch załóg policyjnych z Wrocławia. Jest nadawany od 29 września, od poniedziałku do czwartku. Jak podaje biuro prasowe stacji (na podstawie danych Nielsen Audience Measurement), w paśmie serialu (w godz. 19-20) Czwórka od początku wygrywała w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) ze swoją bezpośrednią konkurencją: TV Puls i TVN Siedem. W ostatnich dwóch tygodniach TV 4 wypada w tej grupie lepiej także od Dwójki. W minionym tygodniu (odcinki z 27-30 października) średni udział TV 4 w czasie emisji docu soap „Policjantki i policjanci” wyniósł 6 proc., podczas gdy TVP 2 miał 5,8 proc., TV Puls – 4,1 proc., a TVN Siedem – 1,7 proc. Średnio w pierwszym miesiącu nadawania (29 września – 30 października) średni udział scripted docu w grupie komercyjnej wyniósł 5,1 proc. Najwięcej widzów - 861 tys. - przyciągnął odcinek z poniedziałku 27 października.
Serial produkuje dla TV 4 firma ATM Grupa.
(RUT, 03.11.2014)










