Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 03, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Emitując policyjny docu soap, Czwórka w grupie 16-49 wyprzedziła Dwójkę

Średnia widownia scripted docu „Policjantki i policjanci” w poszczególnych tygodniach od 29 września (tydzień 40.) do 30 października (tydzień 44., dane Nielsen Audience Measurement, TV 4)

Nowy serial scripted docu w TV 4 pt. „Policjantki i policjanci” w ostatnim tygodniu gromadził średnio ponad 800 tys. widzów. W grupie komercyjnej stacja w czasie jego emisji wyprzedziła TVP 2.

„Policjantki i policjanci” to nowość jesiennej ramówki Czwórki. Serial opowiada o pracy i życiu dwóch załóg policyjnych z Wrocławia. Jest nadawany od 29 września, od poniedziałku do czwartku. Jak podaje biuro prasowe stacji (na podstawie danych Nielsen Audience Measurement), w paśmie serialu (w godz. 19-20) Czwórka od początku wygrywała w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) ze swoją bezpośrednią konkurencją: TV Puls i TVN Siedem. W ostatnich dwóch tygodniach TV 4 wypada w tej grupie lepiej także od Dwójki. W minionym tygodniu (odcinki z 27-30 października) średni udział TV 4 w czasie emisji docu soap „Policjantki i policjanci” wyniósł 6 proc., podczas gdy TVP 2 miał 5,8 proc., TV Puls – 4,1 proc., a TVN Siedem – 1,7 proc. Średnio w pierwszym miesiącu nadawania (29 września – 30 października) średni udział scripted docu w grupie komercyjnej wyniósł 5,1 proc. Najwięcej widzów - 861 tys. - przyciągnął odcinek z poniedziałku 27 października.

Serial produkuje dla TV 4 firma ATM Grupa.

(RUT, 03.11.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.