Van Pur zaczyna przetarg dotyczący marki piwa Łomża

Agencja PZL opracowała kompleksową platformę komunikacyjną "łomżing"
Firma browarnicza Van Pur, właściciel Browaru Łomża, rusza z przetargiem dla swojej sztandarowej marki piwa Łomża.
Zaproszenia do udziału w przetargu agencje dostały wczoraj - na liście zaproszonych jest pięć firm, ale ich nazwy nie zostały podane. Przetarg dotyczy kompleksowej, kreatywno-strategicznej obsług marki.
Przez ostatnie dwa lata Łomżę obsługiwała agencja PZL, która wygrała przetarg pod koniec 2012 roku. Umowa z tą agencją już wygasła - przestała obowiązywać w momencie zakończenia ostatniej produkcji dla tej marki.
Agencja PZL opracowała kompleksową platformę komunikacyjną marki ”łomżing”. Nie wiadomo, czy pomysł ten będzie wykorzystywany w kolejnych kampaniach.
Media dla Van Pur planuje i kupuje dom mediowy MediaCom. Jak wyjaśnił Sławomir Staręga, dyrektor marketingu Van Pur, PZL nie ma na liście zaproszonych do przetargu agencji.
(AMS, 31.10.2014)
