Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Październik 30, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat przed TVN i TVP 1

Dane z okresu 20.10.2014 - 26.10.2014
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 Polsat 13,08%
2 TVN 13,01%
3 TVP1 11,32%
4 TVP2 8,88%
5 TVN7 3,36%
6 TV PULS 3,27%
7 TV4 2,88%
8 TVN24 2,75%
9 TVP INFO 2,73%
10 Polsat2 1,57%
11 Puls 2 1,56%
12 TVP Seriale 1,30%
13 TTV - Twoja Telewizja 1,25%
14 Polsat News 1,06%
15 TV6 1,05%
16 TVP Regionalna 0,96%
17 TVP Rozrywka 0,83%
18 Nickelodeon 0,81%
19 ATM Rozrywka 0,75%
20 TVP ABC 0,73%
  Inne 26,85%














Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2014-10-21 20:45:16 6 613 18,59%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2014-10-22 20:43:55 5 316 14,95%
3 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2014-10-23 20:30:40 4 703 13,22%
4 TELEEXPRESS TVP1 2014-10-26 17:00:08 4 388 12,34%
5 WIADOMOŚCI TVP1 2014-10-26 19:30:08 4 312 12,12%
6 FAKTY TVN 2014-10-24 19:00:01 4 274 12,02%
7 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2014-10-20 20:08:13 3 887 10,93%
8 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2014-10-26 20:02:26 3 880 10,91%
9 ROLNIK SZUKA ŻONY /REALITY SHOW POL./ TVP1 2014-10-26 21:30:04 3 731 10,49%
10 MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ TVN 2014-10-25 19:59:25 3 603 10,13%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(30.10.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.