Bauer wprowadza wysokonakładowy tygodnik dla religijnych kobiet
Na okładce pierwszego numeru tygodnika "Dobry Tydzień" są Małgorzata Kożuchowska, Robert Lewandowski i Halinka Młynkowa
W poniedziałek (27 października 2014) wejdzie na rynek tygodnik Wydawnictwa Bauer adresowany do kobiet ceniących tradycję, wartości rodzinne i religijne. Tytuł to „Dobry Tydzień”, a podtytuł „Dom. Ludzie. Tradycja”.
Zawartość pisma jest podzielona na działy: Ludzie, Historia, Religia. Jest też część poradnikowa. Na rozkładówce zatytułowanej z „Z życia kościoła” prezentowani będą papieże, święci i błogosławieni. W każdym numerze znajdzie się kalendarz liturgiczny, sekcja poświęcona papieżowi Franciszkowi i cykl prezntujący sanktuaria, dwory, parki i uzdrowiska.
W części poradnikowej (14 stron) bęą przepisy kulinarne, teksty o zdrowiu i porady prawne.
Redaktorem naczelnym tygodnika jest Paweł Zapała, który kieruje też tygodnikiem „Świat & Ludzie”.
Tygodnik będzie się ukazywał w objętości 48 stron, cena: 1,80 zł, nakład 350 tys. egz. Na promocję sprzedaży Bauer planuje wydać 5 mln zł do końca 2014 roku. Kampania obejmie telewizję (m.in. kanały grup TVP, Polsat, TVN). Będzie też prowadzona w mediach grupy Bauer. Za kreację spotu odpowiada Digit Art., a za zakup mediów MEC. (PR)
Opinia Ewy Redel-Bydłowskiej, wiceprezes Edipresse Polska:
„Dobry Tydzień” pasuje do portfolio swojego wydawcy i idealnie wpisuje się w down-marketowy segment Bauera, który jest w w dużym stopniu niezależny od wpływów reklamowych i bazuje na sprzedaży egzemplarzowej. Jeśli osiągnie sprzedaż na poziomie stu kilkudziesięciu tysięcy egzemplarzy, to tytuł się obroni."
(24.10.2014)