Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Październik 13, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Rolnik szuka żony" - jedyna jesienna nowość na liście hitów

Dane z okresu 29.09.2014 - 05.10.2014
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVN 13,52%
2 Polsat 12,48%
3 TVP1 10,57%
4 TVP2 9,21%
5 TVN7 3,35%
6 TV PULS 3,24%
7 TV4 2,72%
8 TVP INFO 2,63%
9 TVN24 2,57%
10 Polsat2 1,79%
11 Puls 2 1,51%
12 TTV - Twoja Telewizja 1,42%
13 TVP Seriale 1,33%
14 TV6 1,04%
15 TVP Rozrywka 1,00%
16 TVP Regionalna 0,96%
17 Polsat News 0,92%
18 ATM Rozrywka 0,72%
19 Stopklatka 0,69%
20 Discovery 0,67%
  Inne 27,66%












Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2014-09-29 20:44:39 6 794 19,10%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2014-10-01 20:44:51 5 645 15,87%
3 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2014-10-02 20:30:16 4 268 12,00%
4 WIADOMOŚCI TVP1 2014-10-05 19:30:10 4 249 11,95%
5 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2014-09-29 20:08:15 3 942 11,08%
6 FAKTY TVN 2014-09-29 19:00:05 3 925 11,03%
7 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2014-10-05 20:01:49 3 917 11,01%
8 DANCING WITH THE STARS - TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ Polsat 2014-10-03 20:06:08 3 837 10,79%
9 ROLNIK SZUKA ŻONY /REALITY SHOW POL./ TVP1 2014-10-05 21:29:56 3 674 10,33%
10 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 2014-09-30 21:42:07 3 654 10,27%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(13.10.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.