Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Październik 13, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Tina" odświeża layout i zwiększa objętość

Okładka "Tiny" po relaunchu

Wydawnictwo Bauer chce przekonać czytelniczki do sięgnięcia po odświeżony dwutygodnik "Tina", pokazując autentyczne kobiety bez retuszu i publikując reportaże.

Pierwsze wydanie pisma w odświeżonej formie ukaże się w środę 15 października. “Tina” będzie mieć nowe logo, fonty, kolorystykę i bardziej wyeksponowane fotografie. Pismo utrzymać ma poradnikowy charakter, ale więcej będzie długich form, pojawią się m.in. reportaże. Redakcja tworzy je przy wsparciu autorów zewnętrznych.
Najbardziej obszerny pozostaje dział kulinarny “Tiny”, poszerzono Podróże, Modę, Rozrywkę, Wnętrza i dekoracje. Powstał też nowy dział - Metamorfozy. - Odzwierciedla on nowy sposób komunikacji: to magazyn dla kobiet, które nie są i nie chcą być modelkami, chcą widzieć w "Tinie" kobiety takie jak one – podkreśla dyrektor PR Bauer Media Maciej Brzozowski.
Wydawca liczy, że spośród innych pism w segmencie “Tinę” wyróżniać będzie autentyczny sposób przedstawiania kobiet. - Będziemy prezentowali panie dojrzałe, normalne, z którymi każda czytelniczka może się utożsamić – dodaje Brzozowski. Dlatego wydawca będzie unikać znaczących ingerencji w zdjęcia za pomocą programów graficznych.
Pismo zwiększy objętość z 60 do 68 stron, cena pozostanie ta sama – 1,40 zł. Najbliższy numer ukaże się w nakładzie 420 tys. egz. Do 50 tys. egz. dołączona zostanie książeczka kulinarna z przepisami (2,99 zł).
Bauer relaunch pisma wspiera kampanią w telewizji (TVP, TVN, Polsat) i mediach własnych grupy. Produkcję nowego spotu zrealizowała agencja Digit-Art, zdjęcia do kampanii - agencja ITC. Planowaniem i zakupem mediów zajął się MEC. Wydawca przewiduje, że do końca roku na kampanię przeznaczy 3,5 mln zł.
W lipcu średnia sprzedaż "Tiny" wyniosła 219 694 egz. i była o 39,4 proc. niższa niż w lipcu ub.r. (dane: ZKDP).

 

 

Fragment numeru
Fragment numeru

(MAL, PR, 13.10.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.