"Tina" odświeża layout i zwiększa objętość

Okładka "Tiny" po relaunchu
Wydawnictwo Bauer chce przekonać czytelniczki do sięgnięcia po odświeżony dwutygodnik "Tina", pokazując autentyczne kobiety bez retuszu i publikując reportaże.
Pierwsze wydanie pisma w odświeżonej formie ukaże się w środę 15 października. “Tina” będzie mieć nowe logo, fonty, kolorystykę i bardziej wyeksponowane fotografie. Pismo utrzymać ma poradnikowy charakter, ale więcej będzie długich form, pojawią się m.in. reportaże. Redakcja tworzy je przy wsparciu autorów zewnętrznych.
Najbardziej obszerny pozostaje dział kulinarny “Tiny”, poszerzono Podróże, Modę, Rozrywkę, Wnętrza i dekoracje. Powstał też nowy dział - Metamorfozy. - Odzwierciedla on nowy sposób komunikacji: to magazyn dla kobiet, które nie są i nie chcą być modelkami, chcą widzieć w "Tinie" kobiety takie jak one – podkreśla dyrektor PR Bauer Media Maciej Brzozowski.
Wydawca liczy, że spośród innych pism w segmencie “Tinę” wyróżniać będzie autentyczny sposób przedstawiania kobiet. - Będziemy prezentowali panie dojrzałe, normalne, z którymi każda czytelniczka może się utożsamić – dodaje Brzozowski. Dlatego wydawca będzie unikać znaczących ingerencji w zdjęcia za pomocą programów graficznych.
Pismo zwiększy objętość z 60 do 68 stron, cena pozostanie ta sama – 1,40 zł. Najbliższy numer ukaże się w nakładzie 420 tys. egz. Do 50 tys. egz. dołączona zostanie książeczka kulinarna z przepisami (2,99 zł).
Bauer relaunch pisma wspiera kampanią w telewizji (TVP, TVN, Polsat) i mediach własnych grupy. Produkcję nowego spotu zrealizowała agencja Digit-Art, zdjęcia do kampanii - agencja ITC. Planowaniem i zakupem mediów zajął się MEC. Wydawca przewiduje, że do końca roku na kampanię przeznaczy 3,5 mln zł.
W lipcu średnia sprzedaż "Tiny" wyniosła 219 694 egz. i była o 39,4 proc. niższa niż w lipcu ub.r. (dane: ZKDP).
(MAL, PR, 13.10.2014)
