Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Październik 10, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Snapchat wkrótce wprowadzi znikające reklamy

Evan Spiegel, 24-letni prezes firmy, która jest operatorem popularnego komunikatora Snapchat, potwierdził w wypowiedzi na konferencji branżowej, że w serwisie wkrótce pojawią się reklamy.

Podczas panelu dyskusyjnego na kongresie Vanity Fair New Establishment Summit w San Francisco ujawnił, że już za kilka tygodni do wiadomości, które wysyłają do siebie użytkownicy Snapchata, będą dołączane treści reklamowe.
Już w sierpniu br. dziennik “The Wall Street Journal” informował, że właściciele założonego trzy lata temu komunikatora prowadzą rozmowy z wydawcami treści i reklamodawcami. Miały one dotyczyć uruchomienia w listopadzie br. usługi Snapchat Discovery. Obecnie Snapchat pozwala na wysyłanie wiadomości, które znikają w ciągu kilku sekund. Dzięki nowej usłudze możliwe ma być również przesyłanie treści innego rodzaju, m.in. programów telewizyjnych, informacji prasowych i reklam.

(LL, 10.10.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.