Apple i Google najbardziej wartościowymi markami świata
09.10.2014, 22:09
Apple utrzymało pozycję najdroższej marki na świecie – wynika z dorocznego raportu sporządzonego przez agencję Interbrands.
Wartość marki Apple oszacowano na 118,8 mld dolarów, o 21 proc. więcej, niż w ub.r. Kolejną marką, której wartość przekroczyła 100 mld dol., jest Google (107,7 mld dol., wzrost rok do roku o 15 proc.). W pierwszej dziesiątce zestawienia znalazły się ponadto marki: Coca-Cola (81,56 mld dol.), IBM (72,24 mld), Microsoft (61,15 mld), General Electric (45,48 mld), Samsung (45,46 mld), Toyota (42,39 mld), McDonald’s (42,25 mld) i Mercedes-Benz (34,33 mld). Największy przyrost wartości, aż o 86 proc., zanotowała sklasyfikowana na 29. miejscu marka Facebook, która wyceniana jest obecnie na 1,4 mld dol.
(LL, 09.10.2014)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)