Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Październik 09, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Apple i Google najbardziej wartościowymi markami świata

Apple utrzymało pozycję najdroższej marki na świecie – wynika z dorocznego raportu sporządzonego przez agencję Interbrands.

Wartość marki Apple oszacowano na 118,8 mld dolarów, o 21 proc. więcej, niż w ub.r. Kolejną marką, której wartość przekroczyła 100 mld dol., jest Google (107,7 mld dol., wzrost rok do roku o 15 proc.). W pierwszej dziesiątce zestawienia znalazły się ponadto marki: Coca-Cola (81,56 mld dol.), IBM (72,24 mld), Microsoft (61,15 mld), General Electric (45,48 mld), Samsung (45,46 mld), Toyota (42,39 mld), McDonald’s (42,25 mld) i Mercedes-Benz (34,33 mld). Największy przyrost wartości, aż o 86 proc., zanotowała sklasyfikowana na 29. miejscu marka Facebook, która wyceniana jest obecnie na 1,4 mld dol.

(LL, 09.10.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.