Anna Miotk dyrektorem ds. komunikacji w Polskich Badaniach Internetu

Anna Miotk (fot. materiały prasowe PBI)
Anna Miotk objęła stanowisko dyrektora ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Jest odpowiedzialna za stworzenie i realizowanie strategii komunikacyjnej spółki. Bezpośrednio podlega prezesowi spółki, Andrzejowi Garapichowi.
Poprzednio Anna Miotk była dyrektorem ds. badań i rozwoju produktu w Newspoint - firmie specjalizującej się w monitoringu Internetu. Odpowiadała za raporty i analizy medialne, rozwój produktów i usług firmy z zakresu monitoringu social media oraz wybrane działania marketingowe. W latach 2005-2007 pracowała jako account manager w ITBC Communication, gdzie koordynowała realizację strategii komunikacyjnych dla firm z sektora nowych technologii. Odpowiadała również za działania PR realizowane dla samej agencji. Wcześniej była zatrudniona w Weber Shandwick. Pierwsze doświadczenia z zakresu PR zdobywała w agencji On Board PR.
(PR, 09.10.2014)
