10 firm z Polski walczy o 10 mln euro budżetu mediowego dla najlepszych start-upów
08.10.2014, 11:44
Grupa TVN, ProSiebenSat1, Modern Times Group, Channel 4, Telecinco Mediaset, Antena, Dogan TV i TF1 organizują konkurs dla start-upów, którego główną nagrodą jest paneuropejski budżet mediowy.
Konkurs odbędzie się podczas tegorocznej konferencji NOAH w Londynie jako część SevenVentures Pitch Day (13 listopada 2014 roku). Z Polski zgłosiło się do rywalizacji 10 firm. W jury będzie pracował Michał Sadowski, założyciel i prezes Brand24. Konkurs będzie transmitowany w Internecie.
Zwycięzcy otrzymają nagrodę w postaci budżetu mediowego o wartości ponad 10 milionów euro do wykorzystania w kanałach nadawców uczestniczących w projekcie.
(08.10.2014)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)