Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Październik 08, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

10 firm z Polski walczy o 10 mln euro budżetu mediowego dla najlepszych start-upów

Grupa TVN, ProSiebenSat1, Modern Times Group, Channel 4, Telecinco Mediaset, Antena, Dogan TV i TF1 organizują konkurs dla start-upów, którego główną nagrodą jest paneuropejski budżet mediowy.

Konkurs odbędzie się podczas tegorocznej konferencji NOAH w Londynie jako część SevenVentures Pitch Day (13 listopada 2014 roku).  Z Polski zgłosiło się do rywalizacji 10 firm. W jury będzie pracował Michał Sadowski, założyciel i prezes Brand24. Konkurs będzie transmitowany w Internecie.
Zwycięzcy otrzymają nagrodę w postaci budżetu mediowego o wartości ponad 10 milionów euro do wykorzystania w kanałach nadawców uczestniczących w projekcie.

(08.10.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.