Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Październik 08, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Partner of Promotion zdobyła budżet o wartości 3 mln euro

Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg Krajowej Rady Drobiarstwa (KRD) i zajmie się trzyletnią kampanią promującą drób na rynkach krajów trzecich.

Budżet kampanii wynosi 3 mln euro netto. Kampania pod hasłem "Europejski drób - w jakości siła" ma promować europejski drób m.in. w RPA, Chinach i Hongkongu. Jej start zaplanowano na 1 maja 2015 roku.
Partner of Promotion pokonała w przetargu dwie inne agencje, KRD nie podaje ich nazw.

 

(BG, 08.10.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.