Bogusław Wołoszański pomaga zmienić Liberty Direct w Liberty Ubezpieczenia
![](/images/contents/photo_37163_1456633758_big.jpg)
Liberty Direct zmienia się w Liberty Ubezpieczenia (fot. materiały prasowe)
Liberty Direct zmienia się w Liberty Ubezpieczenia, o czym firma informuje w szerokiej kampanii z udziałem Bogusława Wołoszańskiego.
Twarzą kampanii Liberty jest Bogusław Wołoszański, który do wiosny br. współpracował z Polsat Play, a teraz przygotowuje program dla TVP Historia. Kampania nawiązuje do jego najbardziej znanego cyklu audycji - "Sensacji XX wieku" (był emitowany w TVP do 2005 roku). W spotach Wołoszański informuje o zmianie Liberty Direct w Liberty Ubezpieczenia. Kampania ma podkreślać najważniejsze atrybuty nowej marki: wiele produktów, różne kanały sprzedaży i wysoką jakość świadczonych usług.
15- i 30-sekundowe spoty są emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych. Kampania prowadzona jest również w kinach, Internecie oraz prasie. Jej kreację przygotowała agencja Grey (telewizja), Value Media i We Love Ads (Internet). Media zakupił Havas Media. Działania będą prowadzone przez kilka miesięcy. "Zdecydowaliśmy się na zmianę marki, żeby jasno zakomunikować nasz nowy model biznesowy".
Marka Liberty Ubezpieczenia będzie systematycznie wprowadzana w całej komunikacji marketingowej ubezpieczyciela.
(DR, 06.10.2014)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)