Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Październik 02, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN przed Polsatem i TVP 1

Dane z okresu 22.09.2014 - 28.09.2014
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVN 13,42%
2 Polsat 12,78%
3 TVP1 10,37%
4 TVP2 9,34%
5 TVN7 3,88%
6 TV PULS 3,43%
7 TV4 2,74%
8 TVN24 2,67%
9 TVP INFO 2,60%
10 Polsat2 1,74%
11 Puls 2 1,53%
12 TTV - Twoja Telewizja 1,30%
13 TVP Seriale 1,29%
14 TV6 1,04%
15 TVP Regionalna 0,99%
16 TVP Rozrywka 0,95%
17 Stopklatka 0,87%
18 Polsat News 0,86%
19 ATM Rozrywka 0,75%
20 TVN Style 0,73%
  Inne 26,72%














Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2014-09-22 20:44:51 6 748 18,97%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2014-09-24 20:45:11 5 332 14,99%
3 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2014-09-25 20:30:10 4 523 12,72%
4 WIADOMOŚCI TVP1 2014-09-22 19:30:06 4 445 12,50%
5 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2014-09-23 20:08:19 4 131 11,61%
6 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2014-09-28 20:01:40 3 882 10,91%
7 MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ TVN 2014-09-27 20:01:09 3 741 10,52%
8 FAKTY TVN 2014-09-23 19:00:03 3 725 10,47%
9 DANCING WITH THE STARS - TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ Polsat 2014-09-26 20:06:01 3 532 9,93%
10 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 2014-09-22 21:40:14 3 508 9,86%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(02.10.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.