Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 25, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Muzo.tv z muzyką rockową trudno będzie powtórzyć wynik Disco Polo Music

Muzo.tv wystartuje 26 września 2014 roku

26 września 2014 Telewizja Polsat uruchomi swój drugi kanał muzyczny. Zdaniem ekspertów Muzo.tv trudno będzie osiągnąć wynik, jaki ma telewizja Disco Polo Music.

Według zapowiedzi Muzo.tv nadawać będzie wideoklipy z muzyką z szeroko rozumianego nurtu rocka i ambitnego popu. ”Będziemy prezentować klipy, które przywołają najlepsze wspomnienia, a także te nowe wywołujące dobre muzyczne emocje” - zapowiadał przed paroma miesiącami Marcin Bisiorek, szef Muzo.tv (wcześniej dyrektor programowy Eski Rock).
W ramówce Muzo.tv znajdą się programy muzyczne prowadzone przez byłych prezenterów Eski Rock, m.in. Annę Nowaczyk (”Trzecia faza”, ”Siedem po siódmej”), Radosława Nałęcza (”Muzofresh”), Idalię Tomczak i Jarosława Wendrowskiego (”Muzoranek”), Marcina Bisiorka (”The Greatest Muzo”) i Kamila Olszewskiego (”Muzo Non Stop”).
Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy Telewizji Polsat, nie podaje, na jaki udział w rynku liczy nadawca. Muzo.tv, prócz Cyfrowego Polsatu, udostępnić mają m.in. operatorzy kablowi UPC Polska i Toya.
– Stacje muzyczne oglądają głównie osoby młode, które mają gusta trochę odbiegające od rocka i ambitnego popu – zauważa Katarzyna Baczyńska, tv director w domu mediowym Codemedia. Dlatego ostatnio przybyło telewizji grających muzykę taneczną. Pod koniec kwietnia br. Grupa ZPR Media, w oparciu o markę radia Vox FM, uruchomiła Vox Music TV. W maju zadebiutował kanał Disco Polo Music Telewizji Polsat. Natomiast spółka 4fun Media SA w sierpniu stację Rbl.tv, która najpierw grała muzykę rockową, a później m.in. hip-hop, zastąpiła kanałem Mjzuik.tv, grającym najnowsze przeboje.
Dziś najpopularniejszymi telewizjami muzycznymi są dostępne drogą naziemną Polo TV (0,84 proc. udziału w rynku w sierpniu br.) oraz Eska TV (0,81 proc.). Dalej są Viva Polska (0,18 proc.), Disco Polo Music (0,17 proc.) oraz MTV Polska (0,13 proc.).
– Z muzyką disco polo jest jak z ”Faktem”, który góruje nad innymi dziennikami – mówi Krzysztof Szumski, deputy buying director w domu mediowym ZenithOptimedia. – Sądzę, że Muzo.tv będzie mieć niższą oglądalność niż Disco Polo Music. Muzyka disco polo od zawsze gwarantowała dobre wyniki. Ten gatunek przyciąga widza masowego, Muzo.tv może mieć widownię bardziej miejską – dodaje Szumski.
– Dużą siłą stacji zapewne będzie zasięg, jaki daje Cyfrowy Polsat, szczególnie że można się spodziewać, że stacja dostanie niski numer na pilocie, czyli będzie dostępna jako jedna z pierwszych na liście kanałów z dekodera – uważa Wojciech Kowalczyk, dyrektor marketingu w Atmedia. – Na plus stacji może działać duża siła cross-promocji mediów z grupy Polsat. Kluczowy jednak dla długotrwałego budowania widowni będzie odpowiedni dobór muzyki – analizuje Kowalczyk.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 25.09.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.