Powerade Gold Medal - czyli Coca-Cola na igrzyska
Coca-Cola Poland Services (The Coca-Cola Company), sponsor zimowej olimpiady w Turynie, rozpoczęła nową promocję przygotowanej z okazji igrzysk limitowanej serii
Nowy Powerade Gold Medal ma smak cytrynowo-grejpfrutowy i dostępny jest w złotej butelce z symbolem igrzysk olimpijskich. Wsparciem dla nowości jest kampania telewizyjna ”Snowboarder”. Adaptację spotu reklamowego przygotowała agencja reklamowa Publicis. O promocji będą informować m.in. materiały POS w punktach sprzedaży detalicznej oraz billboardy na stokach narciarskich w Polsce. W oznaczonych punktach serwisów narciarskich wraz z napojem izotonicznym Powerade w promocyjnej cenie oferowane są usługi, takie jak: wypożyczenie sprzętu narciarskiego oraz smarowanie nart lub specjalny karnet narciarski. Celem kampanii jest umocnienie wizerunku marki Powerade jako zaangażowanej we wspieranie sportu i aktywności fizycznej. Coca-Cola jest najstarszym partnerem igrzysk olimpijskich (od 1928 r.), natomiast związek firmy z zimowymi igrzyskami olimpijskimi datuje się od 1952 r. Umowa o współpracy pomiędzy Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim i The Coca-Cola Company obowiązuje do 2020 r.(MŁ, 15.02.2006)










