Interia stworzyła sieć reklamy premium adresowanej do kobiet

Logo AdStyle Network
Od wczoraj działa nowa sieć reklamy Interii - AdStyle Network. Do zespołu kierowanego przez Dorotę Kapturowską dołączyły Anna Rusinowicz i Katarzyna Rytelewska.
Jak już informowaliśmy w "Presserwisie", Interia zdecydowała się powołać sieć reklamy premium skierowanej do kobiet. Obejmuje ona serwisy: Styl.pl i Grazia.pl, MamDziecko.pl, Kobieta.Interia.pl, Tipy.pl, Maxmodels.pl, Smaker.pl, Durszlak.pl, Deccoria.pl.
Zespołem AdStyle Network kieruje head od lifestyle sales Interii Dorota Kapturowska, pracująca poprzednio jako p.o. dyrektor działu reklamy segmentu pism luksusowych w Wydawnictwie Bauer, wcześniej była związana z Edipresse Polska. W jej zespole są Anna Rusinowicz i Katarzyna Rytelewska. Rusinowicz przeszła do Interii z IDMnet. Wcześniej jako sales & product manager odpowiadała za planowanie i realizację niestandardowych akcji promocyjnych w Ringier Axel Springer Polska. Rytelewska była ostatnio starszym specjalistą ds. reklamy w Edipresse Polska, gdzie odpowiadała za pisma i serwisy parentingowe. Wcześniej kierowała zespołem sprzedaży w Media Service Zawada.
(MAL, PR, 23.09.2014)
