Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TREśCI PROMOCYJNE

Dodano: Wrzesień 19, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Uprawiasz sport, podziel się zdjęciami z Marcinem Dorocińskim

Trwająca od początku września kampania PZU ma zwrócić uwagę Polaków, jak ważne w życiu jest zdrowie oraz przypomnieć, że marka jest sponsorem tytularnym Maratonu Warszawskiego. W aktywnościach bierze udział Marcin Dorociński, który uczestniczył w poprzednich kampaniach firmy.

Zadaniem kampanii „Droga do zdrowia” jest dotarcie z tym przekazem do szerokiego grona odbiorców. PZU chce jednocześnie zachęcić Polaków do aktywnego trybu życia, które pozytywnie wpływa na organizm i samopoczucie, dlatego wspiera wiele projektów, związanych ze zdrowiem.

Na stronie www.pzuzdrowie.pl/drogadozdrowia Marcin Dorociński zachęca do dzielenia się zdjęciami, które uwieczniają Polaków uprawiających sport. Wybrane fotografie staną się częścią spotu z udziałem aktora. Film zostanie opublikowany w Internecie.

{FILM_3}

Kampania potrwa do 28 września i obejmie spoty telewizyjne, reklamy w prasie i outdoorze oraz działania w Internecie. Autorem pomysłu na kampanię jest agencja VML. Media zakupił dom mediowy Starlink.

 

Dołącz do Programu Zdrowie

(19.09.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.