Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 18, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„M jak miłość” najdroższą pozycją w cenniku TVP

Biuro reklamy Telewizji Polskiej zaczęło sprzedaż czasu reklamowego na październik. Najdroższą pozycją w cenniku TVP jest serial „M jak miłość”.

Za 30-sekundową reklamę przy emitowanym w TVP 2 serialu trzeba zapłacić do 98,9 tys. zł (bez rabatu). To niewiele mniej – 0,2 proc. – niż w październiku ub.r.
W TVP 1 najdroższe są reklamy po głównym wydaniu niedzielnych „Wiadomości” i przed emitowanym po nich "Sportem". Spoty w tych pasmach kosztują nawet 98,6 tys. zł. W przypadku „Wiadomości” to podwyżka o 5,2 proc. wobec cen sprzed roku, a w przypadku Sportu - o 8,1 proc.

(RUT, 18.09.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.