Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Wrzesień 17, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN przed Polsatem i TVP 1

Dane z okresu 08.09.2014 - 14.09.2014
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVN 12,73%
2 Polsat 11,80%
3 TVP1 10,47%
4 TVP2 9,45%
5 TVN7 3,89%
6 TV PULS 3,07%
7 TVP INFO 2,77%
8 TVN24 2,74%
9 TV4 2,58%
10 Polsat2 1,87%
11 TVP Seriale 1,38%
12 Puls 2 1,36%
13 TTV - Twoja Telewizja 1,27%
14 TVP Regionalna 1,10%
15 TV6 1,00%
16 TVP Rozrywka 0,95%
17 Polsat News 0,95%
18 Stopklatka 0,76%
19 TVN Style 0,76%
20 Polo TV 0,72%
  Inne 28,38%











Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2014-09-09 20:44:47 6 173 17,35%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2014-09-10 20:43:23 4 884 13,73%
3 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2014-09-11 20:30:41 4 314 12,13%
4 WIADOMOŚCI TVP1 2014-09-08 19:30:31 3 826 10,76%
5 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2014-09-09 20:08:39 3 754 10,55%
6 FAKTY TVN 2014-09-10 19:00:04 3 482 9,79%
7 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2014-09-11 20:01:18 3 345 9,40%
8 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 2014-09-09 21:40:27 3 196 8,99%
9 DANCING WITH THE STARS - TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ Polsat 2014-09-12 20:05:18 3 185 8,95%
10 MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ TVN 2014-09-13 20:00:45 3 160 8,88%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(17.09.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.