Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 11, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio Mazury chce dołączyć do sieci Zet Gold

Należące do Fundacji Edukacji Medialnej Radio Mazury z Ostródy chce wejść do sieci Radio Zet Gold (Eurozet) - dowiedział się nieoficjalnie "Presserwis".

Według naszych ustaleń Radio Mazury miałoby dołączyć do sieci Eurozetu na podstawie umowy franczyzowej. - Uruchomiliśmy projekt franczyzowy. Prowadzimy rozmowy z kilkoma stacjami, w tym z Radiem Mazury - przyznaje Rafał Tomasz Biegała, dyrektor ds. rynków lokalnych w Eurozecie. Wczoraj nie udało nam się uzyskać komentarza w tej sprawie Ewy Bryćko, prezes Fundacji Edukacji Medialnej.

Radio Mazury uruchomiono w 1992 roku. Dzięki nadajnikom w Ostródzie, Morągu i Olsztynku w zasięgu stacji znajduje się 67,7 tys. osób. W pierwszym kwartale br. w województwie warmińsko-mazurskim miała ona 0,5 proc. udziału w czasie słuchania (dane za Krajową Radą Radiofonii i Telewizji). Radio Mazury wchodzi w skład Pakietu Niezależnego, oferty handlowej RRM – domu sprzedaży Eurozetu.

Obecnie sieć Radio Zet Gold tworzy 15 stacji. W fali maj-lipiec br. słuchalność radia wyniosła 0,8 proc. Jesienią do sieci przystąpić ma Radio Sudety z Dzierżoniowa (podobnie jak Radio Mazury na podstawie umowy franczyzowej).

Dane: badanie Radio Track, realizowane przez Millward Brown.

(KOZ, 11.09.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.