Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Wrzesień 10, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Premiera iPhone'a 6 w Stanach Zjednoczonych 19 września

(fot. apple.com)

Firma Apple na wczorajszej konferencji we Flint Center w Cupertino zaprezentowała nowy sprzęt: iPhone'a 6 w dwóch wersjach, system płatności mobilnych Apple Pay, zegarek Apple Watch.

Nowy iPhone jest dostępny w dwóch wersjach, jako iPhone6 (4,7-calowy, w rozdzielczości 1334 x 750 ) i iPhone6 Plus (5,5-calowy, w rozdzielczości 1920 x 1080). Najnowsza generacja iPhone'ów będzie też miała najnowszą wersję systemu operacyjnego Apple'a - iOS8. Dotychczasowi użytkownicy iPhone'ow i iPadów będą mogli bezpłatnie ją aktualizować. Ceny iPhone 6 przy dwuletniej umowie z operatorem wynoszą: 199 (16 GB), 299 (64 GB), 399 (128 GB) dolarów. IPhone6 Plus w każdym wariancie jest o 100 dolarów droższy.
Telefony w amerykańskich sklepach pojawią się 19 września br. Do końca roku trafią do sprzedaży w 115 krajach.
Podczas konferencji zaprezentowano także nowy system płatności mobilnych Apple Pay, mający działać podczas zakupów online i być bezpieczniejszy, niż dotychczasowe rozwiązania. Na razie będzie działać jedynie w Stanach Zjednoczonych.
Obok Apple Pay pokazano zegarek Apple Watch, który dostępny będzie w dwóch rozmiarach. Zdaniem Tima Cooka, dyrektora generalnego Apple Inc., ma to być najbardziej osobisty produkt, jaki kiedykolwiek zrobiono.
Z boku zegarka znajduje się pokrętło, za pomocą którego możemy np. przybliżać lub oddalać mapy. Sprzęt dostępny w różnych wariantach kolorystycznych, z sześcioma rodzajami pasków, ma dwie aplikacje: Fitness i Workout. Zegarek ma kosztować 349 dolarów i pojawić się w sprzedaży na początku 2015 roku.
Prezentację sprzętu uświetnił występ zespołu U2 z nową płytą, którą każdy użytkownik iTunesa ze 119 krajów otrzyma za darmo.
Jak podaje "Gazeta Wyborcza", kurs akcji Apple po prezentacji kolejnego modelu smartfona osiągnął rekordowe 102,5 dol.


 

(DR, 10.09.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.