Tykająca promocja Nestlé

Dziś rusza promocja konsumencka wafli i batonów Nestlé Polska. Akcja potrwa do 30 kwietnia i będzie wspierana kampanią reklamową.
Aby wziąć udział w ”Tykającej promocji”, należy kupić Princessę, Kitkat, Lion, lub Aero, zachować paragon i wysłać w ciągu 24 godzin SMS z hasłem ”Nestle”. Wygrywa pierwszy SMS zarejestrowany przez system teleinformatyczny po każdej pełnej godzinie zegarowej. Do wygrania są zegarki, iPody, telefony komórkowe oraz nagrody pieniężne. ”Tykająca promocja” jest wpierana kampanią reklamową w telewizji (TVP, TVN, Polsat, TV 4, TVN Siedem, MTV Polska, Viva Polska), prasie (dodatki do ”Gazety Wyborczej” – ”Gazeta Telewizyjna”, ”Co jest grane”) oraz w Internecie (główne portale, komunikatory Gadu-Gadu i Tlen.pl). Kreację przygotowała agencja JWT, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom Mediaedge:cia. Na potrzeby promocji przygotowano stronę internetową tykajacapromocja.pl.(JW, 14.02.2006)
