Microsoft ma nowy portal, koniec MetroMSN.gazeta.pl

Strona główna nowego portalu Microsoftu
Microsoft udostępnił wczoraj w 50 krajach, w tym w Polsce, testową wersję swojego nowego portalu MSN. Jak się dowiedzieliśmy, marka MSN przestanie być wykorzystywana w serwisie MetroMSN.gazeta.pl, ale nadal koncern będzie współpracować z Agorą.
Nowy MSN na razie dostępny jest pod adresem preview.msn.com. Oferuje treści pochodzące z innych serwisów. Partnerami w zakresie dostarczania materiałów do jego polskiej wersji są Agora SA, Polska Agencja Prasowa, Ringier Axel Springer Polska, RMF FM i TVN. Portal współpracuje też z Autocentrum.pl, Bieganie.pl i Weszlo.com.
MSN będzie się składał docelowo z 10 sekcji, takich jak Wiadomości, Sport, Finanse, Kuchnia oraz Zdrowie i fitness. W zakładkach u góry strony Microsoft promuje wszystkie swoje usługi i aplikacje: Outlook, Office, OneNote, OneDrive, wyszukiwarkę Bing. Stronę główną można mocno spersonalizować. Wkrótce będzie mieć ona wersję mobilną, bo głównie z myślą o użytkownikach urządzeń przenośnych jest tworzony nowy portal.
Wyłącznym przedstawicielem na sprzedaż powierzchni reklamowej w portalu MSN jest biuro reklamy Agory.
Agora wspólny portal MSN.gazeta.pl prowadziła z Microsoftem od czerwca 2009 roku. Trzy lata później zastąpiono go MetroMSN.gazeta.pl. Nie udało nam się wczoraj ustalić, jakie Agora ma plany dla marki Metro w Internecie.
(KOZ, 09.09.2014)
