Škoda promuje się poprzez placement w serialach
(fot. Archiwum)
Volkswagen Group Polska promuje samochody marki Škoda, wykorzystując lokowanie produktu w serialach z jesiennych ramówek telewizji.
W poniedziałkowym odcinku (1 września) emitowanego w TVP 2 serialu "M jak miłość" promowana była Škoda Octavia Combi i zainstalowany w niej tzw. asystent parkowania. Jak mówi Katarzyna Misztal, specjalistka ds. komunikacji w dziale marketingu Škody w VW Group Polska, product placement ma podkreślać cechy wyróżniające ten model, m.in. duży bagażnik i asystenta parkowania.
Poza obecnością w "M jak miłość", samochody Škoda pojawią się jeszcze w nadawanym w Polsacie serialu "Przyjaciółki". Škodą Yeti będzie jeździć jedna z jego bohaterek. Ten sam model pojawił się już w tym roku w serialu Polsatu "To nie koniec świata".
Za koordynację projektu odpowiada komórka MediaCom Warszawa - MediaCom Beyond Advertising.
(BG, 04.09.2014)