Interia zmieni logo i wygląd strony głównej

Nowe logo Interii
W połowie września br. portal Interia.pl, należący do Grupy Bauer Media, ma mieć nowe logo i przebudowaną stronę główną.
Interia zastąpi swoje dotychczasowe logo nowoczesnym logotypem zaprojektowanym przez Oskara Podolskiego. Nadzór nad zmianami wizualnymi sprawują dyrektor marketingu & PR Filip Lenart i art director Marcin Micek. Nowe logo ma nadać marce dynamikę i pokazywać jej różnorodność. "Dotychczasowe logo zostało wprowadzone w 2005 roku, dlatego jego modyfikacja była naturalną konsekwencją rozwoju firmy i wynikała z konieczności dostosowania się do aktualnych trendów na rynku" - informuje w komunikacie prasowym prezes zarządu Interii Artur Potocki.
Wraz ze zmianą logotypu przebudowana zostanie strona główna. - Będzie bardziej intuicyjna w obsłudze, stawiamy na jej informacyjność – mówi kierownik PR i social media Interii Agnieszka Szybowska-Mróz. Serwisy charakteryzować będzie odmienna kolorystyka. Interia zapowiada ponadto powiększenie zespołu sieci sprzedaży reklamy kobiecej premium AdStyle Network.
Przypomnijmy, że 1 września efekty rebrandingu zaprezentowała Wirtualna Polska, która ma nowe logo, wygląd i kafelkowy układ strony głównej.
(MAL, 04.09.2014)
