Złote Przeboje z kampanią reklamową
Kampania Złotych Przebojów potrwa do końca września
Do końca września potrwa kampania reklamowa Radia Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory) pod hasłem "… a w pracy słucham Radia Złote Przeboje".
Działania reklamowe, które rozpoczynają się dzisiaj, obejmują telewizje (TVP, Polsat, TVN, TV Puls i Stopklatka TV), kina (sieć Helios i Cinema City), prasę (”Gazeta Wyborcza” i jej dodatki), Internet (serwisy z grupy Gazeta.pl) oraz nośniki reklamy zewnętrznej AMS.
Za produkcję kampanii odpowiadało studio SVG, a koncepcję i plan działań przygotowała Grupa Radiowa Agory.
Dodatkowo na antenie Złotych Przebojów w poniedziałek rozpocznie się konkurs "..a w pracy słucham Radia Złote Przeboje". Stacja zachęca słuchaczy, żeby przysyłali swoje zdjęcia i filmy, na których pokazują, jak słuchają radia w pracy.
(KOZ, PR, 30.08.2014)