Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub wygrała  |  Top of the Top Sopot Festival w TVN  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Zespół "Trybuny Górniczej" i Nettg.pl  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio "Royalsi" w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor generalny magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub wygrała  |  Top of the Top Sopot Festival w TVN  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Zespół "Trybuny Górniczej" i Nettg.pl  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio "Royalsi" w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor generalny magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub wygrała  |  Top of the Top Sopot Festival w TVN  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Zespół "Trybuny Górniczej" i Nettg.pl  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio "Royalsi" w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor generalny magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 27, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serwis wPolityce.pl wyprzedził Niezalezna.pl

(fot. wpolityce.pl)

Chociaż prawicowe gazety notują spore spadki sprzedaży, rośnie zainteresowanie niektórymi prawicowymi serwisami internetowymi.

Najwięcej użytkowników w maju br. odwiedziło wPolityce.pl (582,6 tys. internautów, wzrost o 64,6 proc. wobec maja ub.r.). Pod koniec marca br. w serwisie dołączono treści z serwisu wSumie.pl. Serwis wPolityce.pl wyprzedził lidera z ub.r. –  Niezalezna.pl, który miał 458,6 tys. użytkowników (wzrost o 23,6 proc.). Większą popularnością niż w maju ub.r. cieszyły się też m.in. Fronda.pl (331,9 tys. użytkowników, wzrost o 49,8 proc.) i Telewizjarepublika.pl (101,9 tys., wzrost o 4 proc.).

Mniej internautów odwiedziło natomiast serwis Gazetapolska.pl – 101,3 tys. (spadek o 25,2 proc.). Dla porównania: średnia sprzedaż ogółem tygodnika ”Gazeta Polska” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) w maju br. wyniosła 41 380 egz. (spadek o 19,8 proc. w porównaniu z majem ub.r.).

Serwis Dorzeczy.pl miał 63,3 tys. użytkowników (rok wcześniej poniżej wymaganego progu), a wydanie papierowe ”Do Rzeczy” (Orle Pióro) osiągnęło sprzedaż 59 625 egz. (spadek o 30,3 proc.). Poniżej progu znalazła się witryna Wsieci.pl. Sprzedaż tygodnika ”W Sieci” (Fratria) wyniosła 77 257 egz. (spadek o 16,4 proc.).

Dane: badanie Megapanel PBI/Gemius i ZKDP.

(KOZ, 27.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.