Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Sierpień 26, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polscy studenci zwyciężyli w Google Online Marketing Challenge

W tegorocznej edycji konkursu Google Online Marketing Challenge nagrodę AdWords Business Global Winner wywalczył studencki zespół ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Studenci, którzy przeprowadzili najlepszą kampanię marketingu online to Mateusz Rydlewski (Politechnika Warszawska, kapitan), Przemek Dmochowski (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie), Agnieszka Żdanuk (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie), Marek Janisiewicz (Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie) i Paweł Zawadzki (Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie). Wspólnie, pod opieką naukową dr Tymoteusza Doligalskiego z Zakładu Wartości Klienta SGH i egidą SGH, kampanią internetową dla klubu piłkarskiego Legia Warszawa pokonali 2520 zespołów z całego świata. W nagrodę studenci i ich opiekun wybiorą się na tygodniową wycieczkę do Kalifornii, w czasie której odwiedzą siedzibę Google w Dolinie Krzemowej i poznają zespół Google Online Marketing Challenge pracujący w Googlepleksie.
W ramach przygotowań do tworzenia kampanii w Internecie, studenci sporządzili najpierw raport, który pokazał brak działań promocyjnych klubu piłkarskiego z wykorzystaniem narzędzi Google AdWords do sprzedaży biletów, klubowej odzieży i gadżetów. Zaplanowana przez nich kampania miała na celu doprowadzenie do zwiększenia regularności zakupów biletów na mecze oraz odzieży i akcesoriów dla fanów. Kampania trwała od 11 do 30 kwietnia 2014 i jej koszt wyniósł 250 dolarów (790 zł). Oprócz narzędzi AdWords, laureaci pierwszej nagrody zdecydowali się również na kupony zniżkowe oraz sprzedaż biletów w pakietach. Dzięki kampanii udało się wygenerować przychody w wysokości ponad 30 tys. zł, co przełożyło się na zwrot z inwestycji w wysokości 3083 proc.

(26.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.