Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: IMPREZY

Dodano: Sierpień 22, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zakochani rolnicy i inne gwoździe programu TVP

W gmachu Telewizji Polskiej w czwartek (21 sierpnia 2014) zaprezentowano dziennikarzom ramówkę głównych kanałów Telewizji Polskiej.

W TVP 1 widzowie zobaczą dalsze losy przedsiębiorczej blondynki (główną rolę w "Blondynce" zagra Joanna Moro), dwóch dzielnych detektywów ("Ojciec Mateusz" i "Komisarz Alex"), zakochanych rolników (nowy program "Rolnik szuka żony"), oraz losy bohaterów filmów dokumentalnych i premierowe spektakle Teatru Telewizji. Nowe show „Talent zgłoś się!”poprowadzą Paulina Chylewska i Radek Brzózka.

Jesień w TVP 2 to przede wszystkim: nowy serial – komedia romantyczna „O mnie się nie martw” z Joanną Kulig i Stefanem Pawłowskim, specjalna seria „Czas honoru – Powstanie” oraz piąta edycja „The Voice of Poland” z Edytą Górniak w roli trenerki i Magdaleną Mielcarz jako współprowadzącą. Ponadto TVP 2 zaprasza na trzy razy więcej reportażu niż dotąd w ramach cyklu „Reporter Polski” oraz na premierowy cykl „Kabaretowa Scena Dwójki przedstawia” i reaktywację Studia Teatralnego Dwójki, a w nim spektakl „(A)pollonia” Krzysztofa Warlikowskiego.

W gmachu Telewizji Polskiej w czwartek (21 sierpnia 2014) zaprezentowano dziennikarzom ramówkę głównych kanałów Telewizji Polskiej. (fot. Wojciech  Artyniew)
W gmachu Telewizji Polskiej w czwartek (21 sierpnia 2014) zaprezentowano dziennikarzom ramówkę głównych kanałów Telewizji Polskiej. (fot. Wojciech  Artyniew)
W gmachu Telewizji Polskiej w czwartek (21 sierpnia 2014) zaprezentowano dziennikarzom ramówkę głównych kanałów Telewizji Polskiej. (fot. Wojciech  Artyniew)

(22.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.