Media planują kolejne debaty prezydenckie przed drugą turą  |  Ruszył konkurs KRRiT  |  Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Media planują kolejne debaty prezydenckie przed drugą turą  |  Ruszył konkurs KRRiT  |  Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Media planują kolejne debaty prezydenckie przed drugą turą  |  Ruszył konkurs KRRiT  |  Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: IMPREZY

Dodano: Sierpień 22, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zakochani rolnicy i inne gwoździe programu TVP

W gmachu Telewizji Polskiej w czwartek (21 sierpnia 2014) zaprezentowano dziennikarzom ramówkę głównych kanałów Telewizji Polskiej.

W TVP 1 widzowie zobaczą dalsze losy przedsiębiorczej blondynki (główną rolę w "Blondynce" zagra Joanna Moro), dwóch dzielnych detektywów ("Ojciec Mateusz" i "Komisarz Alex"), zakochanych rolników (nowy program "Rolnik szuka żony"), oraz losy bohaterów filmów dokumentalnych i premierowe spektakle Teatru Telewizji. Nowe show „Talent zgłoś się!”poprowadzą Paulina Chylewska i Radek Brzózka.

Jesień w TVP 2 to przede wszystkim: nowy serial – komedia romantyczna „O mnie się nie martw” z Joanną Kulig i Stefanem Pawłowskim, specjalna seria „Czas honoru – Powstanie” oraz piąta edycja „The Voice of Poland” z Edytą Górniak w roli trenerki i Magdaleną Mielcarz jako współprowadzącą. Ponadto TVP 2 zaprasza na trzy razy więcej reportażu niż dotąd w ramach cyklu „Reporter Polski” oraz na premierowy cykl „Kabaretowa Scena Dwójki przedstawia” i reaktywację Studia Teatralnego Dwójki, a w nim spektakl „(A)pollonia” Krzysztofa Warlikowskiego.

W gmachu Telewizji Polskiej w czwartek (21 sierpnia 2014) zaprezentowano dziennikarzom ramówkę głównych kanałów Telewizji Polskiej. (fot. Wojciech  Artyniew)
W gmachu Telewizji Polskiej w czwartek (21 sierpnia 2014) zaprezentowano dziennikarzom ramówkę głównych kanałów Telewizji Polskiej. (fot. Wojciech  Artyniew)
W gmachu Telewizji Polskiej w czwartek (21 sierpnia 2014) zaprezentowano dziennikarzom ramówkę głównych kanałów Telewizji Polskiej. (fot. Wojciech  Artyniew)

(22.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.