Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 19, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mjuzik.tv po tygodniu zrezygnował z nazw pasm muzycznych znanych wcześniej z radia

Kanał muzyczny Mjuzik.tv (4fun Media SA) zmienił nazwy pasm muzycznych, by nie wykorzystywać linerów rozgłośni Grupy Radiowej Time i Grupy RMF.

4fun Media zmienił nazwę Rbl.tv na Mjuzik.tv 12 sierpnia br. Wtedy w ramówce znalazło się wyłącznie pięć pasm muzycznych: ”W rytmie hitów”, ”Najlepsze hity”, ”Hit za hitem”, ”Hity na czasie” oraz ”Tylko hity”.
”W rytmie hitów” to liner Radia Vox FM, a ”Hity na czasie” Radia Eska – oba radia należą do Grupy Radiowej Time, części ZPR SA, właściciela – poprzez spółki zależne – telewizji muzycznych Eska TV, Polo TV i Vox Music TV. Z kolei "Hit za hitem" to liner RMF Maxxx (Grupa RMF).
Hanna Krawczyńska, PR manager 4fun Media, tłumaczyła przed tygodniem "Presserwisowi", że nazwy nie są zastrzeżone, gdyż są to sformułowania zaczerpnięte z języka codziennego.
Jednak ostatecznie nadawca zmienił nazwy pasm, co potwierdziła nam wczoraj Krawczyńska. O powodach zmiany nie chce się wypowiadać. Obecnie w kanale są trzy bloki muzyczne: ”Tylko hity”, ”Najlepsze hity” oraz ”Gorące hity”. - Nie mamy nic do powiedzenia w tej sprawie - ucina również Róża Adamcio, specjalistka ds. PR w Grupie Radiowej Time. Nie komentuje jej również Maciej Brzozowski, dyrektor PR Bauer Media (jej częścią jest Grupa RMF).
4fun Media jest nadawcą również dwóch innych kanałów muzycznych – 4fun.tv i Tv.disco.

(KOZ, 19.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.