Kto zostanie naczelnym "Dziennika Gazety Prawnej"? Wiemy, kogo spodziewają się w Inforze  |  Programy kabaretowe w Polsacie  |  Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Kto zostanie naczelnym "Dziennika Gazety Prawnej"? Wiemy, kogo spodziewają się w Inforze  |  Programy kabaretowe w Polsacie  |  Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Kto zostanie naczelnym "Dziennika Gazety Prawnej"? Wiemy, kogo spodziewają się w Inforze  |  Programy kabaretowe w Polsacie  |  Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 19, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mjuzik.tv po tygodniu zrezygnował z nazw pasm muzycznych znanych wcześniej z radia

Kanał muzyczny Mjuzik.tv (4fun Media SA) zmienił nazwy pasm muzycznych, by nie wykorzystywać linerów rozgłośni Grupy Radiowej Time i Grupy RMF.

4fun Media zmienił nazwę Rbl.tv na Mjuzik.tv 12 sierpnia br. Wtedy w ramówce znalazło się wyłącznie pięć pasm muzycznych: ”W rytmie hitów”, ”Najlepsze hity”, ”Hit za hitem”, ”Hity na czasie” oraz ”Tylko hity”.
”W rytmie hitów” to liner Radia Vox FM, a ”Hity na czasie” Radia Eska – oba radia należą do Grupy Radiowej Time, części ZPR SA, właściciela – poprzez spółki zależne – telewizji muzycznych Eska TV, Polo TV i Vox Music TV. Z kolei "Hit za hitem" to liner RMF Maxxx (Grupa RMF).
Hanna Krawczyńska, PR manager 4fun Media, tłumaczyła przed tygodniem "Presserwisowi", że nazwy nie są zastrzeżone, gdyż są to sformułowania zaczerpnięte z języka codziennego.
Jednak ostatecznie nadawca zmienił nazwy pasm, co potwierdziła nam wczoraj Krawczyńska. O powodach zmiany nie chce się wypowiadać. Obecnie w kanale są trzy bloki muzyczne: ”Tylko hity”, ”Najlepsze hity” oraz ”Gorące hity”. - Nie mamy nic do powiedzenia w tej sprawie - ucina również Róża Adamcio, specjalistka ds. PR w Grupie Radiowej Time. Nie komentuje jej również Maciej Brzozowski, dyrektor PR Bauer Media (jej częścią jest Grupa RMF).
4fun Media jest nadawcą również dwóch innych kanałów muzycznych – 4fun.tv i Tv.disco.

(KOZ, 19.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.