Cezary Pazura i Dawid Kwiatkowski w kampanii sprzedażowej Empiku

Agencja Change Integrated na zlecenie sieci Empik stworzyła platformę kreatywną „Empik każdego inspiruje inaczej”. Będzie wspierać dwa główne sezony sprzedażowe Empiku: szkolny i świąteczny. Bazuje na kreacji telewizyjnej, która będzie dostosowana do radia, prasy i kina.
W pierwszej odsłonie kampanii „Empik każdego inspiruje inaczej”, promującej artykuły szkolne, występują Cezary Pazura i Dawid Kwiatkowski. Przed świętami Bożego Narodzenia dołączą do nich jeszcze dwie inne znane osoby (Empik nie ujawnia ich nazwisk).
Kampania dotycząca produktów szkolnych potrwa do 31 sierpnia. Bazuje na dwóch spotach reklamowych: 15- i 30-sekundowym. Obejmie główne stacje telewizyjne (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat) i ponad 70 tematycznych.
Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada Lowe Media.
(BG, 18.08.2014)
