Dział: RADIO

Dodano: Sierpień 18, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Disney wycofuje się z biznesów radiowych

Koncern medialny Disney planuje sprzedaż większości swoich stacji radiowych. Uzyskane pieniądze przeznaczy na inwestycje w ofertę cyfrową.

Amerykański koncern poinformował, że pod koniec września sprzeda 23 rozgłośnie radiowe, nadające m.in. w Nowym Jorku, Chicago i Filadelfii. W portfolio Disneya pozostanie jedynie jego flagowa stacja radiowa - KDIS-AM z Los Angeles. Jednocześnie koncern podał, że w ramach transakcji w sprzedawanych stacjach zlikwidowanych zostanie około 200 etatów. Nie ujawniono, kto przejmie rozgłośnie.
Disney podał, że uzyskane fundusze przeznaczy na rozwój cyfrowych platform radiowych.

(LL, 18.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.