Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Sierpień 14, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Maleje dystans między TVN Siedem a TVP 2

Dane z okresu 04.08.2014 - 10.08.2014
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 Polsat 11,38%
2 TVN 10,63%
3 TVP1 10,07%
4 TVP2 6,25%
5 TVN7 4,14%
6 TVP INFO 3,71%
7 TVN24 3,57%
8 TV PULS 2,99%
9 TV4 2,53%
10 Puls 2 1,91%
11 Polsat2 1,87%
12 TVP Seriale 1,69%
13 TTV - Twoja Telewizja 1,42%
14 TVP Regionalna 1,31%
15 Polsat News 1,30%
16 TVP Rozrywka 1,22%
17 TV6 1,01%
18 Eska TV 0,92%
19 TVP Sport 0,91%
20 Stopklatka 0,89%
  Inne 30,28%













Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 WIADOMOŚCI TVP1 2014-08-04 19:30:11 3 226 9,07%
2 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2014-08-04 20:01:08 3 106 8,73%
3 FAKTY TVN 2014-08-07 19:00:06 3 086 8,68%
4 TELEEXPRESS TVP1 2014-08-04 17:00:08 2 965 8,34%
5 TOUR DE POLOGNE /KRONIKA/ TVP1 2014-08-06 20:05:34 2 843 7,99%
6 PROGNOZA POGODY TVP1 2014-08-04 20:12:28 2 757 7,75%
7 W11 - WYDZIAŁ ŚLEDCZY /SER.KRYM.POL/ TVN 2014-08-05 20:05:26 2 695 7,58%
8 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2014-08-07 20:30:47 2 539 7,14%
9 GOL T-MOBILE EKSTRAKLASA /MAG.PIŁ.POL./ TVP1 2014-08-05 20:08:42 2 430 6,83%
10 SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./ TVP1 2014-08-07 21:31:13 2 289 6,44%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(14.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.