Profile ma czteroletni kontrakt z polskim biurem Komisji Europejskiej
Agencja public relations Profile wygrała przetarg polskiego przedstawicielstwa Komisji Europejskiej - jej Dyrekcji Generalnej ds. Komunikacji.
Przetarg prowadzony od stycznia br. dotyczył obsługi Punktu Informacyjnego Unii Europejskiej w Warszawie, m.in. świadczenia usług polegających na udzielaniu odpowiedzi na pytania zadawane przez osoby odwiedzające Punkt Informacyjny oraz pytania zadawane telefonicznie i za pośrednictwem poczty elektronicznej przez różne osoby i instytucje. Współpraca przedstawicielstwa KE z Profile dotyczy też zapewnienia odpowiedniej ilości publikacji i materiałów informacyjnych na miejscu oraz wysyłania ich na wnioski kierowane przez różne osoby i instytucje.
Agencja Profile w przetargu pokonała jednego konkurenta. Jego nazwy jednak nie podano. Agencja będzie pracować dla polskiego przedstawicielstwa KE przez cztery najbliższe lata. Wartość kontraktu wynosi ok. 300 tys. euro.
(BG, 11.08.2014)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)