Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: IMPREZY

Dodano: Sierpień 08, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jesień 2014 w TVN

W nowym sezonie TVN wprowadzi do ramówki programy rozrywkowe "Kto poślubi mojego syna" i "Mama kontra mama", serial scripted docu "Szkoła" oraz reality show "Żony z Hollywood". Zmienią się ponadto pasma niektórych powracających na antenę programów i formuła audycji "Ugotowani".

- Kiedyś mówiliśmy, że jesteśmy z naszymi programami "i tu, i tam": w telewizji i Internecie. Dziś nie ma co roztrząsać, jak sygnał dociera do odbiorcy. Liczy się kontent – stwierdził dyrektor programowy TVN Edward Miszczak na konferencji prasowej zorganizowanej w Łazienkach Królewskich. - Najważniejsze, żeby dać "coś więcej" (to hasło stacji w tym sezonie – przyp. red.) niż wiosną, niż jesienią ubiegłego roku – dodał. Dlatego oprócz wprowadzenia nowych produkcji stacja odświeżyła programy już emitowane.
Show "Kto poślubi mojego syna" poprowadzi Agnieszka Jastrzębska. W programie tym matki wybiorą żony dla swoich synów. Druga nowość - "Mama kontra mama" - będzie poświęcona wychowaniu dzieci, natomiast cykl "Żony z Hollywood" pokaże, jak sobie radzą Polki mieszkające w Los Angeles (emisja od 19 października, w niedziele o 18).
Jesienią na antenę wróci show "Top model" - tym razem będą w nim jednak uczestniczyć także mężczyźni. Program zmieni porę emisji: ze środy o 21.30 zostanie przeniesiony na poniedziałek o 21.30. Jego środowe pasmo zajmie nowość "Kto poślubi mojego syna".
Zmianą jest też codzienna formuła audycji "Ugotowani", dotychczas emitowanej raz w tygodniu (w niedziele o 18). Od września ten program będzie nadawany od poniedziałku do czwartku o 20.50. W wersji codziennej w każdym odcinku "Ugotowanych" kolację przygotuje tylko jeden uczestnik. Odcinki ze skrótowym podsumowaniem wszystkich czterech kolacji z tygodnia będą nadawane w niedziele o 12.
Jesienią na antenę wrócą duże produkcje rozrywkowe "Mam talent" i "Masterchef" (w dotychczasowych pasmach, odpowiednio w sobotę o 20 i w niedzielę o 20), programy "Perfekcyjna pani domu" i "Kuchenne rewolucje", talk-show "Kuba Wojewódzki" i "Rozmowy w toku", seriale "Prawo Agaty" i "Lekarze" oraz program "Na językach". (RUT) 

Agnieszka Chylińska (fot. Wojciech  Artyniew)
Małgorzata Foremniak (fot. Wojciech  Artyniew)
Konferencja ramówkowa TVN - jesień 2014 (fot. Wojciech  Artyniew)

(08.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.