Agencja Allegro nie chce być kojarzona tylko z eventami

Nowe logo agencji Allegro (fot. materiały prasowe)
Agencja Allegro zmieniła identyfikację wizualną. Chce podkreślić, że oferuje kompleksowe usługi marketingowe.
Logotyp agencji Allegro został uproszczony w porównaniu z poprzednim. Jego uzupełnieniem jest tagline: "Smart Communications". Równolegle zmieniono wygląd strony internetowej.
"Allegro często kojarzone jest głównie z działaniami eventowymi, pomimo, że od lat skutecznie realizujemy różnorodne projekty z szerszego obszaru komunikacji marketingowej. Nowy wizerunek agencji ma na celu podkreślić ten fakt – chcemy być utożsamiani jako firma, która oferuje kompleksowe rozwiązania komunikacyjne dla marek" – informuje w komunikacie prasowym Anna Gogacz, dyrektor generalna agencji Allegro.
Agencja działa na polskim rynku od 1992 roku. Zatrudnia 40 pracowników.
(DR, 06.08.2014)
