Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 06, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Allegro nie chce być kojarzona tylko z eventami

Nowe logo agencji Allegro (fot. materiały prasowe)

Agencja Allegro zmieniła identyfikację wizualną. Chce podkreślić, że oferuje kompleksowe usługi marketingowe.

Logotyp agencji Allegro został uproszczony w porównaniu z poprzednim. Jego uzupełnieniem jest tagline: "Smart Communications". Równolegle zmieniono wygląd strony internetowej.
"Allegro często kojarzone jest głównie z działaniami eventowymi, pomimo, że od lat skutecznie realizujemy różnorodne projekty z szerszego obszaru komunikacji marketingowej. Nowy wizerunek agencji ma na celu podkreślić ten fakt – chcemy być utożsamiani jako firma, która oferuje kompleksowe rozwiązania komunikacyjne dla marek" – informuje w komunikacie prasowym Anna Gogacz, dyrektor generalna agencji Allegro.
Agencja działa na polskim rynku od 1992 roku. Zatrudnia 40 pracowników.

(DR, 06.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.