Joanna Janowicz po rozstaniu ze Stadionem Narodowym otworzyła firmę
![](/images/contents/photo_36481_1456633155_big.jpg)
Joanna Janowicz (fot, materiały prasowe)
Firma Joanna Janowicz - Kreowanie marki zajmuje się wizerunkiem marek, personal brandingiem i organizacją warsztatów wizerunkowych.
Joanna Janowicz przez ostatnie półtora roku jako zastępca dyrektora ds. PR i promocji odpowiadała za wsparcie strategii komunikacyjnej w spółce PL 2012+ dla Stadionu Narodowego w Warszawie. Wcześniej m.in. była rzeczniczką prasową spółki Euro Poznań 2012.
Teraz prowadzi firmę głównie dla osób, dla których zawodowo wizerunek stanowi wartość nadrzędną i jest ściśle związany z marką, którą reprezentują. Współpracuje m.in. z Klubem KKS Lech Poznań, miastem Poznań i organizatorem wydarzenia motywacyjnego, który w kwietniu 2015 roku sprowadza na poznański stadion Nick’a Vujicic’a. Organizuje też warsztaty wizerunkowe.
(05.08.2014)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)