Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Sierpień 01, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat przed TVN i TVP 1

Dane z okresu 21.07.2014 - 27.07.2014
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 Polsat 10,63%
2 TVN 10,27%
3 TVP1 9,48%
4 TVP2 6,79%
5 TVN7 4,34%
6 TVP INFO 4,06%
7 TVN24 3,57%
8 TV PULS 2,95%
9 TV4 2,71%
10 Polsat2 2,06%
11 Puls 2 1,99%
12 TVP Seriale 1,67%
13 TTV - Twoja Telewizja 1,36%
14 Polsat News 1,23%
15 TVP Regionalna 1,23%
16 TVP Rozrywka 1,18%
17 TV6 1,01%
18 Stopklatka 0,90%
19 TVP Polonia 0,90%
20 Eurosport 0,89%
  Inne 30,78%

 

 

 

 

 

 

Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 WIADOMOŚCI TVP1 2014-07-23 19:30:07 3 348 9,41%
2 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2014-07-24 20:01:18 3 127 8,79%
3 FAKTY TVN 2014-07-23 19:00:00 3 024 8,50%
4 TOUR DE POLOGNE /KRONIKA/ TVP1 2014-07-23 20:09:43 2 900 8,15%
5 TELEEXPRESS TVP1 2014-07-23 17:00:09 2 841 7,99%
6 XX FESTIWAL KABARETU W KOSZALINIE - AWANTURA W KORPORACJI TVP2 2014-07-26 21:20:48 2 830 7,96%
7 PROGNOZA POGODY TVP1 2014-07-23 20:19:09 2 766 7,78%
8 W-11 WYDZIAL SLEDCZY /SER.KRYM.POL/ TVN 2014-07-24 20:05:50 2 534 7,12%
9 XX FESTIWAL KABARETU W KOSZALINIE - REWOLUCJA W KORPORACJI TVP2 2014-07-26 22:26:01 2 522 7,09%
10 GOL TMOBILE EKSTRAKLASA /MAG.PIL.POL./ TVP1 2014-07-22 20:06:27 2 435 6,85%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(01.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.