"National Geographic Traveler" samodzielnym dwumiesięcznikiem

Od dzisiaj wydanie specjalne polskiej edycji "National Geographic" - "National Geographic Traveler" (G+J RBA) ukazuje się jako samodzielny dwumiesięcznik.
Polska edycja ”National Geographic Traveler” wychodzi jako wydanie specjalne od początku 2005 roku i jest głównie poświęcona propozycjom niekonwencjonalnych wyjazdów w kraju i zagranicą. Teksty są wzbogacone o praktyczne informacje i porady doświadczonych podróżników. Redaktorem naczelnym tytułu jest Marcin Jamkowski, redaktor naczelny polskiej edycji ”National Geographic”. W magazynie nie ma przedruków – wszystkie materiały przygotowuje polska redakcja. Cena lutowo-marcowego numeru ”National Geographic Traveler” wynosi 9,95 zł, objętość – 146 stron. Jego ukazaniu się towarzyszy kampania telewizyjna (TVP 1, TVP 2, TVN, TVN Siedem, TVN 24, TV 4, National Geographic Channel), w której wykorzystano wizerunek redaktora naczelnego. Za kreację spotu odpowiada wydawca, media zaplanował dom mediowy Starcom.(ML, 10.02.2006)
