Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Lipiec 24, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wiadomości i Teleexpress najchętniej oglądane

Dane z okresu 14.07.2014 - 20.07.2014
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVN 11,00%
2 Polsat 10,81%
3 TVP1 8,99%
4 TVP2 6,50%
5 TVP INFO 4,34%
6 TVN7 4,15%
7 TVN24 3,93%
8 TV PULS 3,04%
9 TV4 2,67%
10 Polsat2 2,14%
11 Puls 2 1,81%
12 TVP Seriale 1,78%
13 Polsat News 1,48%
14 TTV - Twoja Telewizja 1,32%
15 TVP Regionalna 1,30%
16 TVP Rozrywka 1,11%
17 TVP Polonia 0,91%
18 TV6 0,90%
19 Stopklatka 0,89%
20 Polo TV 0,84%
  Inne 30,09%

 













Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 WIADOMOŚCI TVP1 2014-07-20 19:30:07 3 083 8,67%
2 TELEEXPRESS TVP1 2014-07-20 17:00:07 2 874 8,08%
3 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2014-07-20 20:02:18 2 839 7,98%
4 FAKTY TVN 2014-07-14 19:00:05 2 787 7,89%
5 PROGNOZA POGODY TVP1 2014-07-20 20:13:32 2 648 7,45%
6 W11 - WYDZIAŁ ŚLEDCZY /SER.KRYM.POL/ TVN 2014-07-14 20:06:33 2 635 7,46%
7 XVI MAZURSKA NOC KABARETOWA - MRĄGOWO 2014 /KABARET/ - CZ.2 TVP2 2014-07-19 21:11:19 2 582 7,26%
8 TOUR DE POLOGNE /KRONIKA/ TVP1 2014-07-20 20:06:49 2 578 7,25%
9 W11 - WYDZIAL ŚLEDCZY /SER.KRYM.POL/ TVN 2014-07-16 20:05:38 2 442 6,87%
10 XVI MAZURSKA NOC KABARETOWA - MRĄGOWO 2014 /KABARET/ - CZ.3 TVP2 2014-07-19 22:20:41 2 264 6,37%

 

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(24.07.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.