Dział: PERSONALIA

Dodano: Luty 10, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krzysztof Czaja dyrektorem reklamy Radia Plus Kielce

Szefem działu reklamy i promocji w Radiu Plus Kielce został Krzysztof Czaja. Zastąpił Marka Strzeszkowskiego, który odszedł z rozgłośni.

Czaja wcześniej pracował m.in. w ”Gazecie Wyborczej Kielce” i Radiu Eska Kielce. – Będzie miał za zadanie zbudowanie nowej oferty reklamowej, obejmującej nie tylko radio, ale też stronę internetową rozgłośni i usługi poligraficzne świadczone przez współpracującą z nami drukarnię im. Adama Półtawskiego – mówi Piotr Michalec, dyrektor programowy Radia Plus Kielce. W Radiu Plus Kielce zmieniony został cennik spotów – wszystkie ceny wzrosły o 15 proc. Każde pięć sekund emisji spotu kosztuje teraz 8 zł w dni powszednie i 6 zł w weekendy. – Cennik nie był modyfikowany od trzech lat, a radio zwiększyło zasięg techniczny – tłumaczy podwyżkę Michalec. Udział w rynku lokalnym Radia Plus Kielce wynosi 1 proc. (dawne woj. kieleckie, VII-XII 2005, Radio Track, SMG/KRC MillwardBrown).

(KRZ, 10.02.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.