Krzysztof Czaja dyrektorem reklamy Radia Plus Kielce
10.02.2006, 00:00
Szefem działu reklamy i promocji w Radiu Plus Kielce został Krzysztof Czaja. Zastąpił Marka Strzeszkowskiego, który odszedł z rozgłośni.
Czaja wcześniej pracował m.in. w ”Gazecie Wyborczej Kielce” i Radiu Eska Kielce. – Będzie miał za zadanie zbudowanie nowej oferty reklamowej, obejmującej nie tylko radio, ale też stronę internetową rozgłośni i usługi poligraficzne świadczone przez współpracującą z nami drukarnię im. Adama Półtawskiego – mówi Piotr Michalec, dyrektor programowy Radia Plus Kielce. W Radiu Plus Kielce zmieniony został cennik spotów – wszystkie ceny wzrosły o 15 proc. Każde pięć sekund emisji spotu kosztuje teraz 8 zł w dni powszednie i 6 zł w weekendy. – Cennik nie był modyfikowany od trzech lat, a radio zwiększyło zasięg techniczny – tłumaczy podwyżkę Michalec. Udział w rynku lokalnym Radia Plus Kielce wynosi 1 proc. (dawne woj. kieleckie, VII-XII 2005, Radio Track, SMG/KRC MillwardBrown).(KRZ, 10.02.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
