RMF po wakacjach podniesie ceny reklam - średnio o 3,8 proc.
Grupa RMF, która latem nieznacznie obniżyła ceny reklam w swoich rozgłośniach, ogłosiła wczoraj, że jesienią je podniesie.
W porównaniu z cennikiem wiosennym, jesienią br. ceny spotów w RMF FM wzrosną średnio o 3,8 proc., w RMF Maxxx o 4,3 proc., a w RMF Classic o 2,5 proc. W jesiennym cenniku RMF FM najdroższy 30-sekundowy spot (bloki w środy, czwartki i piątki w godz. 8-10) będzie kosztować 24,9 tys. zł.
”W czwartym kwartale klienci wykorzystujący radio w komunikacji reklamowej tradycyjnie odznaczają się najwyższą aktywnością. Na wakacje obniżyliśmy cennik, natomiast na okres jesienny zakładamy niewielkie podniesienie cen naszych produktów” – informuje w komunikacie prasowym Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF.
Nowy cennik będzie obowiązywał od 1 września br. do 4 stycznia 2015 roku.
(KOZ, 23.07.2014)