Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Lipiec 21, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agora inwestuje w projekt Hash.Fm

(fot. hash.fm)

Agora SA została mniejszościowym udziałowcem spółki Social Hackers, której zespół stworzył Hash.fm, narzędzie do pomiaru efektywności działań internetowych blogerów, youtuberów i innych osobowości internetowych.

18 lipca 2014 roku Agora i Social Hackers podpisały umowę inwestycyjną. W jej wyniku, poprzez objęcie nowych udziałów, Agora stała się posiadaczem pakietu 49,45 proc. udziałów w spółce Social Hackers. Umowa przewiduje również możliwość objęcia przez Agorę udziału większościowego w Social Hackers.
”Ta transakcja jest zgodna z naszym planem rozwoju, zakładającym inwestycje w nowe projekty internetowe na wczesnym etapie rozwoju, działające na szybko rosnących rynkach” – stwierdził w komunikacie prasowym Paweł Wujec, dyrektor segmentu Internet Agory.

(21.07.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.