"Women's Health” stanie się miesięcznikiem

Wydawca pochwalił się rosnącą sprzedażą pisma w mediach społecznościowych
Wzrastająca sprzedaż dwumiesięcznika "Women's Health" skłoniła wydawcę (Motor-Presse Polska) do decyzji, by od marca 2015 roku pismo stało się miesięcznikiem.
Według danych własnych wydawcy numer majowo-czerwcowy "Women's Health", który ukazał się w nakładzie 155 tys. egz., został sprzedany w 102 175 egz. – Sprzedaż z miesiąca na miesiąc wzrastała, dlatego nasi udziałowcy zdecydowali o zmianie cyklu wydawniczego na miesięczny – informuje naczelna pisma Aneta Martynów. Magazyn jako miesięcznik będzie miał dziesięć wydań w roku (z dwoma łączonymi: styczniowo-lutowym i lipcowo-sierpniowym).
Majowo-czerwcowy numer był drugim, na którego okładce zaprezentowano zagraniczną gwiazdę, piosenkarkę Shakirę. – Zanim wprowadziliśmy "Women's Health" na polski rynek, przeprowadzaliśmy szczegółowe badania jakościowe i ilościowe, w których respondentki odpowiedziały, że wolą polskie gwiazdy na okładce. Z obawą wprowadzaliśmy więc na okładkę zagraniczne gwiazdy, ale jak widać, sprzedały one numery – dodaje Martynów. Nie oznacza to jednak, że redakcja rezygnuje z polskich sław: w numerze wrześniowo-październikowym na okładce będzie aktorka Karolina Gorczyca.
"WH" jako miesięcznik nie zmieni ceny – nadal ma kosztować 7,99 zł. Pierwszy numer "WH" ukazał się w kwietniu ub.r. w nakładzie 123 455 egz., z czego sprzedało się 80 881 egz.
(MAL, 21.07.2014)
