CDA wycofa się z rynku NewConnect  |  Burda Media Polska likwiduje stanowisko  |  Wirtualna Polska dostała zgodę UOKiK  |  Krajowy Instytut Mediów zakończył badania  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Finanse SFP  |  Poranne pasmo kanału Biznes24  |  TVP 3 Poznań z mikroreportażami  |  Podcast Radia Zet  |  Nowa odsłona serwisu Polskieradio.pl  |  PAP prowadzi ankietę  |  Polacy chcą być informowani, czy reklamę wygenerowała AI  |  Answear.com rozpoczyna kampanię  |  Aleph Group  |  Lech zachęca  |  Jet Line oraz In-Pulse dołączają  |  Dyrektor generalny wydawcy "Daily Mirror"  |  Apple ukarane we Francji 150 mln euro za nadużywanie dominującej pozycji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

CDA wycofa się z rynku NewConnect  |  Burda Media Polska likwiduje stanowisko  |  Wirtualna Polska dostała zgodę UOKiK  |  Krajowy Instytut Mediów zakończył badania  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Finanse SFP  |  Poranne pasmo kanału Biznes24  |  TVP 3 Poznań z mikroreportażami  |  Podcast Radia Zet  |  Nowa odsłona serwisu Polskieradio.pl  |  PAP prowadzi ankietę  |  Polacy chcą być informowani, czy reklamę wygenerowała AI  |  Answear.com rozpoczyna kampanię  |  Aleph Group  |  Lech zachęca  |  Jet Line oraz In-Pulse dołączają  |  Dyrektor generalny wydawcy "Daily Mirror"  |  Apple ukarane we Francji 150 mln euro za nadużywanie dominującej pozycji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

CDA wycofa się z rynku NewConnect  |  Burda Media Polska likwiduje stanowisko  |  Wirtualna Polska dostała zgodę UOKiK  |  Krajowy Instytut Mediów zakończył badania  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Finanse SFP  |  Poranne pasmo kanału Biznes24  |  TVP 3 Poznań z mikroreportażami  |  Podcast Radia Zet  |  Nowa odsłona serwisu Polskieradio.pl  |  PAP prowadzi ankietę  |  Polacy chcą być informowani, czy reklamę wygenerowała AI  |  Answear.com rozpoczyna kampanię  |  Aleph Group  |  Lech zachęca  |  Jet Line oraz In-Pulse dołączają  |  Dyrektor generalny wydawcy "Daily Mirror"  |  Apple ukarane we Francji 150 mln euro za nadużywanie dominującej pozycji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Lipiec 17, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Frączek nowym szefem programowym Eski Rock

Zbigniew Frączek (fot. Eska)

Zbigniew Frączek został dyrektorem programowym Radia Eska Rock (Grupa Radiowa Time). Stanowisko szefa muzycznego objął Dariusz Król.

Zbigniew Frączek pełnił dotychczas funkcję zastępcy dyrektora programowego sieci Radia Eska. Po objęciu nowego stanowiska w Radiu Eska Rock nadal będzie odpowiadał za programowanie streamów audio i wideo na platformie eskaGo.pl oraz za rozwój narzędzi informatycznych usprawniających zarządzanie treściami programowymi w Grupie Radiowej Time.
Frączek związany jest z Grupą Radiową Time od 23 lat. W 1991 roku rozpoczął pracę w poznańskim Radiu Eska jako prezenter. Następnie awansował na szefa studia produkcyjnego, odpowiadającego m.in. za produkcję reklam. W 2000 roku został szefem muzycznym Radia Eska Poznań. 10 lat temu objął stanowisko zastępcy dyrektora programowego sieci Radia Eska.
Dariusz Król, nowy szef muzyczny Eski Rock, ze stacją związany jest od maja br. Nadal prowadzić ma popołudniowe pasmo ”Gramy Co Chcemy”. Przez ostatnie lata Król zajmował się promocją i managementem artystów muzycznych.
Dotychczas dyrektorem programowym Eski Rock był Arkadiusz Frąckowiak, a muzycznym – Robert Zawieja. Obaj odchodzą z rozgłośni. (KOZ)

(17.07.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.