Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 16, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa IQS przejmuje Interaktywny Instytut Badań Rynkowych

Gemius SA sprzedał Grupie IQS 100 proc. udziałów w Interaktywnym Instytucie Badań Rynkowych. Transakcja zostanie sfinalizowana 31 sierpnia, jej kwota ma wynieść maksymalnie 1,3 mln zł.

Interaktywny Instytut Badań Rynkowych jest wiodącym dostawcą badań online w Polsce. Posiada jeden z największych internetowych paneli badawczych. "Wieloletnie doświadczenie Grupy IQS w kluczowych dla rynku badaniach marketingowych w połączeniu z kompetencjami Instytutu w obszarze on-line pozwoli nie tylko na wzmocnienie naszej pozycji badawczej, ale także da nam wyraźną przewagę na dynamicznie rozwijającym się rynku badań internetowych na urządzeniach stacjonarnych i mobilnych" - informuje w komunikacie prasowym Alina Lempa, prezes Grupy IQS.
Po transakcji Grupa IQS staje się liderem wśród polskich podmiotów badawczych wg liczby przebadanych osób (wg rankingu PTBRiO w 2013 roku miała ich ok. 513 tys.). Będzie również w czołówce polskiego rynku badań online. IIBR od ponad trzech lat zajmuje bowiem pierwsze miejsce w rankingu firm badawczych ze względu na liczbę badanych osób metodą wywiadów przez Internet (CAWI). Z usług Instytutu korzystały do tej pory m.in. Frito Lay Poland, Unilever, Grupa Allegro, NC+, Grupa RMF, Avon Cosmetics, Kompania Piwowarska. Instytut specjalizuje się w badaniach komunikacji reklamowej. Funkcję prezesa IIBR obejmie Alina Lempa. Członkami zarządu zostaną Matt Wójcik z Grupy IQS i Jan Kunkowski z IIBR. 
Jak tłumaczy w rozmowie z "Presserwisem" Piotr Ejdys, prezes Gemiusa, firma specjalizuje się w pomiarze rynku internetowego, a IIBR w badaniach marketingowych online. Obie firmy mają od dawna odrębne struktury organizacyjne. - Transakcja nie ma wpływu na sytuację firmy Gemius. Jest jedynie wyrazem realizowanej strategii - twierdzi Ejdys. - Sprzedaż Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych oznacza dla Gemiusa koncentrację w obszarze analityki internetowej i rozwinięcie usług consultingowych. Z kolei Instytut dzięki sprzedaży zyska strategicznego partnera w rozwoju - dodaje Ejdys.

 

(BG, 16.07.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.