PLL LOT wybiera agencję reklamową do obsługi ATL

Polskie Linie Lotnicze LOT SA zaprosiły agencje reklamowe do przetargu na kompleksową obsługę ATL - wynika z informacji "Presserwisu".
Według naszych informacji zaproszenie trafiło do wybranych agencji reklamowych w ubiegłym tygodniu. Jedną z tych, która je otrzymała, jest DDB Warszawa, dotychczas obsługująca PLL LOT.
Biuro prasowe PLL LOT podaje, że przetarg jest "formą odświeżenia informacji o bieżącej sytuacji na rynku" oraz "sposobem na zebranie aktualnych ofert, odświeżenie warunków współpracy i dopasowanie tych warunków do zmieniającego się otoczenia". "Chcemy być pewni, że współpracujemy na najlepszych możliwych warunkach z agencją zapewniającą nam najefektywniej dopasowany do naszych potrzeb serwis i wspierającą wysoką jakość komunikacji z naszymi klientami oraz wzmacnianie pozycji LOT-u na rynku linii lotniczych" - napisano w wyjaśnieniu na temat prowadzonego przetargu.
(AMS, 16.07.2014)
