Średnia dobowa widownia TV Republika to 4,8 tys. osób

TV Republika w grupie komercyjnej ma taką oglądalność jak Polsat News+ i wyprzedza w niej Superstację. Jednak w grupie ogólnej ustępuje wszystkim kanałom informacyjnym.
Kanał nadaje od maja ub.r., ale dopiero od początku lipca br. znajduje się w panelu telemetrycznym Nielsen Audience Measurement. W dniach 1-8 lipca br. TV Republika w grupie wszystkich widzów miała 0,09 proc. udziału, czyli niewiele mniej niż Polsat News+ (0,10 proc.) - drugi kanał informacyjny Polsatu pod tą marką nadaje od 9 czerwca br. (zastąpił Polsat Biznes). Średnia dobowa widownia Republiki to 4,8 tys. osób.
Najpopularniejszy kanał informacyjny, jakim jest TVN 24 – w pierwszych dniach lipca miał 3,25 proc. udziału, a TVP Info - 3,12 proc.
Telewizje informacyjne w dniach 1-8 lipca (grupa +4) | ||
Kanał | SHR % | AMR |
TVN 24 | 3,25 | 180 126 |
TVP Info | 3,12 | 173 015 |
TVP Regionalna | 1,18 | 65 709 |
Polsat News | 1,08 | 59 947 |
Superstacja | 0,31 | 16 962 |
TVN 24 Biznes i Świat | 0,19 | 10 792 |
Polsat News+ | 0,10 | 5 794 |
TV Republika | 0,09 | 4 755 |
W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) TV Republika miała 0,08 proc. udziału, tyle samo co Polsat News+ i więcej niż Superstacja - 0,07 proc.
Liderem w tej grupie także jest TVN 24 - z udziałem 2,57 proc.
Telewizje informacyjne w dniach 1-8 lipca (grupa 16-49) | ||
Kanał | SHR % | AMR |
TVN 24 | 2,57 | 56 573 |
TVP Info | 1,13 | 24 956 |
Polsat News | 0,98 | 21 706 |
TVP Regionalna | 0,56 | 12 387 |
TVN 24 Biznes i Świat | 0,26 | 5 680 |
TV Republika | 0,08 | 1 725 |
Polsat News+ | 0,08 | 1 674 |
Superstacja | 0,07 | 1 643 |
Najchętniej oglądanym programem w TV Republika w badanym okresie było wydanie programu ”Wolne głosy” z 1 lipca. Przyciągnęło ono średnio 31,7 tys. widzów.
Przypomnijmy, że w testowym pomiarze przeprowadzonym przez Nielsen Audience Measurement w okresie 3-16 marca br. stacja miała 0,12 proc. udziału w rynku telewizyjnym (0,14 proc. w grupie komercyjnej).
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 10.07.2014)
