Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 02, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kompania Piwowarska wraca z kultową marką piwa 10,5

Kultowe piwo 10,5 wraca na rynek

Kompania Piwowarska 1 lipca ruszyła z działaniami komunikacyjnymi powracającej na rynek kultowej w latach 90. ub. wieku marki piwa 10,5.

Przed rokiem wprowadziła markę ponownie w formie testowej, limitowanej edycji. Od sukcesu tego testu zależało, czy marka powróci na stałe. Obecnie 10,5 można nabyć w puszkach o pojemności 0,5 l dostępnych w czteropakach. Sprzedaż obejmuje wybrane sklepy handlu nowoczesnego. 

Kampania wspierająca powrót 10,5 odnosi się do atmosfery imprez z lat 90. - pierwszych zarwanych nocy i smaku pierwszego piwa. Podstawą prowadzonej komunikacji są filmy zawierające wypowiedzi dzisiejszych trzydziestoparolatków, którzy starają się odtworzyć dawny klimat. Materiały są emitowane w serwisach VoD głównych ogólnopolskich portali internetowych oraz na Facebooku. Ponadto widoczność marki będą podkreślać dedykowane materiały POS. Za przygotowanie kampanii odpowiada zespół komunikacji marketingowej Kompanii Piwowarskiej. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC.

(AMS, 02.07.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.